Fullt upp med annat

Ella var riktigt spänd igår på programridningen, jag körde på säkerhet och hon skötte sig riktigt bra. Hon skyggade i bakdelsvändningarna och sen valde jag att lägga en volt i den förvända galoppen. Hon måste nu börja vänta på mig i programmet även om hon vet vart vi ska. Trots den lite sämre känslan som vi hade tog vi oss igenom programmet och hon stod fint i halterna.  Övergångarna var riktigt mjuka och fina och hon var duktig. Det resulterade i 63 % vilket jag verkligen inte trodde. Ska lägga upp filmen här också. 

Det är positivt att jag har börjat lära mig att guida runt henne på ett bra sätt där jag lite kan dölja vad som inte känns bra. Sen blev det ju även -2 poäng då jag valde att ta en felridning. 

Nu ska jag återgå till packningen. Pjhuu, längtar tills jag får börja packa upp istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0