Vår första tävlingssäsong

Nu har vi avslutat vår första tävlingssäsong tillsammans. Det här året har varit en riktig berg och dalbana. Ella har varit rädd och spänd, så då lade vi ner kraven och började se varje tävling som en miljöträning. Ju längre in på säsongen vi har kommit desto tryggare har vi blivit med varandra. Vi har tagit några rosetter den här säsongen vilket är riktigt roligt. Men det bästa av allt är att jag har fått en häst som älskar att komma innanför de vita staketen och visa upp sig. 

Våra resultat har sakta men säkert klättrat uppåt. Vi har gått från att Ella inte gjort en enda start i sitt liv till att debutera Msvb. Jag är så glad och stolt för min häst. Hon är världens bästa i mina ögon, jag älskar min fantastiska pålle. 

Procenten oroar mig inte, nu ska vi jobba på att bli ännu mer sammansvetsade och stadiga ihop!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0