Svettigt

Min kära Ella, vad ska jag ta mig till med dig. En dag har hon vilat efter en fantastisk uteritt i söndags. Idag var hon verkligen helt galet knäpp. Hon studsade hit och dit och ville bara springa på. 

Att växla mellan bärighet och rund och avslappnad var inte det lättaste idag. Red mycket öppnor, skänkelvikningar och varierande storlek på volter. Tillslut så började hon lyssna och vi red igenom LA:3. Där släppte jag kraven helt och det enda jag begärde var att hon skulle gå linjerna och formen. Farten blev det si och så med. Men tanken var att det skulle vara lösgörande idag och hon var mjuk som smör när vi sluta. Imorgon blir det ännu ett pass med fokus på lösgjordhet och jag hoppas vi kan rida på utebanan. På torsdag väntar dubbelpass för min dam och just nu verkar det vara den bästa vägen att gå i nuläget, bakom det beslutet känns det väldigt skönt att ha Kristian som stöttar mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0