Träning På Stjärnan

Idag kom Julia och slängde ett öga på mig och Ella. Det var så roligt att träna tillsammans med min fina tjej idag. Hon var lika mjuk och lyhörd som gårdagen. Så vi lekte på dagens lektion, framåt och tillbaka i trav och galopp. Tillslut satte hon sig väldigt fint på bakbenen i förhållningarna när vi galopperade. Känslan vi fick var att jag lätt hade kunnat vända runt henne i en piruett, häftigt. 

I traven kunde jag lätt reglera henne fram och tillbaka även där, så vi fick upp fronten och mer gest i frambenen. Även där lade hon mjukt över mer vikt på bakbenen. Det var verkligen härligt att sitta på hennes rygg. En fantastisk ridkänsla infann sig verkligen. 

Imorgon blir det koll av sadeln, då jag känner att den ligger som en gungbräda på ryggen. Något har hänt, hoppas bara att det är positivt. 

Min kärlek och vår fina hund har mysstund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0