Genomgång

Helmut har varit ute och tittat igenom Ella. Han är riktigt härlig den mannen. Han peppar och ifrågasätter, kommer med stöttning och goda råd. Det kan inte bli bättre. Idag sa han att om han hade velat ha en häst för Grand Prix så hade han köpt Ella. Förstår inte själv vad jag har att förvalta men jag har en plan i mitt huvud som jag följer. Skrämmande och spännande är det att ha den här hästen i min ägo.

Min stjärna, min prinsessa, Ella betyder allt för mig. Tillsammans kommer vi nå våra drömmar. Eller kanske mina drömmar men för att det ska bli möjligt måste jag ha min häst med mig, vi gör det möjligt tillsammans. 

Helmut hittade inga större spänningar, lite spänd i vänstra låret så hon hade börjat tippa bäcknet åt höger. Därmed kunde han känna att hon antagligen har lagt mer tyngd på höger fram och blivit låst i knät. Efter massage och laser så var hon mjuk som smör och gäspade säkert 100 gånger. Vad gör man inte för att stjärnan ska må bra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0