Senaste tiden

.... Har verkligen försvunnit. Senaste starten vi gjorde tillsammans gick himla bra. Vi red på 64 % i la:3 och på 60 % i Msv C:1. I första klassen var hon fokuserad och med mig. Jag red bra och hon var mellan min hand och skänkel. Supernöjd med vår prestation. Till andra starten var hon lika fin om inte ännu bättre. Men här var jag kvar i lyckoruset efter första starten och slutade rida. Därmed tappade jag henne och hon var inte mellan min hand och skänkel. Trots det så ställde hon upp för mig och vi löste rundan bra ihop. 

Det har även hunnits med träning för Kristian i tre dagar. Jag och Ella har blivit så bortskämda. Jag bodde lyxigt i Kristians lastbil och Ella fick uppmärksamhet så det räckte och blev över. Kommer om träningen i ett eget inlägg. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0