Planering och planering

Nu när jag börjar mitt nya sommarjobb blir det full planering av tiden för att hinna rida. Det kommer bli långa dagar, med antingen tidig morgon eller sen kväll. Tur att det är så roligt och spännande att rida min fantastiska häst varje dag. Det som jag blickar framåt mot nu är tre dagars träning för Kristian. 

Må: rida på förmiddagen innan jobbet. 
Ti: släppa ut hästarna och rida Ella 
Ons: kvällstävling med Ella i Mantorp
To: longera Ella över bommar. Malin eller jag fixar det. Har tre timmars rast på jobbet. 
Fre: rida Ella på morgonen
Lö: rida ut på kvällen
Sö: rida ut 
Må: oklart med jobbet, så den får hållas öppen.
Ti: rida Ella på kvällen
Ons: longeras av Malin
To: rida Ella på morgonen
Fre: rida Ella på kvällen
Lö: rida ut 
Sö: träna för Kristian 11:00
Må: träna för Kristian
Ti: träna för Kristian
Ons: promenad
To: promenad
Fre: promenad/jogg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0