Avundsjuka?

Blir så ledsen när de ord som kommer ur en medmänniska skulle kunna vara till hjälp. Men sedan tillägger människan några meningar därefter som tar hårt. 

Min kära familj pratar tyvärr rätt så ofta om det här. Att det måste grunda sig i att vi har köpt en ny häst. För innan det fick vi aldrig en kommentar på något.

Bara att försöka rycka upp sig och inte låte det påverka min självkänsla och det där som ska kallas självförtroende. Jag tycker att det är väldigt synd att den här redan individ inriktade sportens människor måste slå sig fram med hårda ord och armbågar istället för att säga några snälla peppande ord till varandra. Vi alla sliter hårt för och med våra älskade hästar, så det behövs inte att man säger dumma saker till varandra ovanpå det. 

Jag tycker om dig mer och mer för varje dag som vi utmanar tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0