Se med nya ögon

Jag måste höja Nina till skyarna. Hon är så otroligt duktig. 

Vi pratar, diskuterar allt mellan himmel och jord. Plötsligt så är jag mer harmonisk och klarsynt. Som att resultatet på debuten är bra med tanke på att hon och jag har tränat tillsammans inför denna start totalt 12 gånger och där in emellan lämnade jag iväg sadeln också. 

Vilken duktig och schysst häst jag har.  Nu ska min syster vara en ängel och hjälpa mig att tävla henne 9:e maj. Då jag vill vara och stötta min pojkvän när han spelar final. Oturligt nog föll det på samma dag. Så hon ställer upp för oss och hjälper mig men framförallt Ella att få mer tävlingsrutin. Tack älskade syster för allt du gör för mig. Det betyder mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0