Duktiga Ella

Nathalie halvt om halvt tvingade jag till att rida CR stackarn. Jag ville inte missa ett tillfälle till att miljöträna Ella. Natha lärde sig programmet lördag kväll och sen bar det iväg till Sissi idag. 

Ella skötte sig riktigt bra på framridningen, hon höll sig relativt lugn och på backen. Trots att många andra hästar flög i taket på framridningen. 

Måste medge att jag var sjukt nervös, mycket bättre att rida själv! 

In på banan kom dem och Natha lotsade runt Ella lugnt och försiktigt. 62 % och nu tänker jag inte låna ut min häst mer. Min syster är makalös, rider hästen två gånger på två veckor och sen in på banan och rider ihop den %en. Min syster har en otrolig känsla, lite avis på henne. Men väldigt stolt över henne och min fina häst! 


Otroligt tacksam över att min syster ställer upp och vill hjälpa mig och rida Ella! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0