Så himla missnöjd

Igår var det fjärde starten för i år och det gick åt skogen så himla missnöjd. På mig själv framför allt. Blir så osäker på mig själv när jag känner att han inte är helt framme för skänkeln. Jag sitter och klämmer antar jag och då släpper kommunikationen mellan oss helt. Jag kör mitt race och han kör sitt så blir det pannkaka av allt. 
 
När jag tittade på filmen efter min start såg det ändå inte så hemskt ut som det kändes. 
 
Jag blev nog nervös och ville prestera och då knöt det sig för oss. Vi red ändå en bra rund för det var nästan 6 % högre än vårt bästa resultat förgående år. 
 
Men jag måste våga rida honom inne på banan som jag gör hemma och ta med mig lite jävlaranamma in på banan. Nu noterar vi misstagen som Nina brukar säga men värderar dem inte. Ska försöka följa hennes visa ord och sikta framåt mot mer träning och nästa start i Mantorp. 
 
 
 
Du är finast i mina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0