Vecka 12

Oplanerad vila, blev det i helgen. Det stallades upp två nya ston i stallet där Nanook står och han blev som förbytt. Det är inte lönt att försöka träna för jag vet av erfarenhet att vi bara hade bråkat. 
 
Måndag: Jogg på utebanan
Tisdag: Tömkörning
Onsdag: Dressyr
Torsdag: Dressyr och löshoppning
Fredag: Programridning
Lördag: Dressyr
Söndag: Tömkörning
 
Angående de två stona, jag ska rida och hjälpa ägarna att komma tillrätta med dem lite i hanteringen och ridningen. Det är två relativt nya hästar och ryttare som börjat träna lite för mig sen slutet av 2013. Det är riktigt trevliga ston med sina egna egenheter. Jag hoppas att vi går bra ihop både på marken och uppsuttet. 
 
Så nu och en månad framåt blir det lite pussel för att få tiden att gå ihop då jag har mellan 2-3 hästar att rida dagligen. Spännande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0