Stelt och två motpoler

Idag kändes allt skit när jag red. Han jobbade mot ett håll och jag mot ett annat, idag var vi som två minuspoler. Nya tag imorgon och Nathalie har lovat att hon ska titta när jag rider. Vet inte om det är mina *j* nerver som sätter in. Det hoppas jag att jag tar kontroll över innan lördag. 
 
Iallafall så var det ju inte så konstigt att han var stel i och med att han vilat tre dagar lite oplanerat. Mot slutet kändes han lite mjukare, vilket var skönt det. Det är dessa pass som är så svårt att veta när man ska avsluta när inget känns bra. Men man vill heller inte bråka för mycket nära inpå en tävling för då resulterar det bara i spänning. 
 
Hoppas vi jobbar mer som ett team imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0