Planering

Det är några intensiva veckor som väntar så det blir lättare för mig att planera in vilan om jag ser alla veckorna framför mig. Han kommer få två dagars vila efter varandra för att han ska kunna hinna återhämta sig lite extra innan det bär av mot Brolöten. Vilket inte gör honom stelare annars hade jag inte lagt in det. Som jag längtar! Det händer så mycket roligt på så kort tid nu. Det är äntligen träning för Mette igen, tävling, Julia kommer hit två dagar och tränar och sen åker jag till Emelie i tre dagar för träning. 
 
Mitt i en huvudskakning, usch myggen och flugorna har redan kommit.
 
Planering fram till påsk v 16.
Må Uteritt på kandar
Ti Uteritt på kandar
Ons Rida igenom programmet
To Lösgörande på kandar
Fre Rida igenom programmet
Lö Träning för Mette och tävling MRK Msv C:1
Sö Träning för Mette
Må Jogg
Ti Vila
Ons Uteritt
To Träning för Julia
Fre Träning för Julia
Lö Uteritt
Sö Vila
Må Vila
Ti Lösgörande
Ons Träning för Emelie
To Träning för Emelie
Fre Träning för Emelie
Lö Uteritt
Sö Vila
Underbara Malin som hänger med mig på alla tävlingar är guld värd och min kära syster som är bakom kameran och mamma som ställer upp och kör till alla tävlingar. Jag hade inte presterat så här bra utan er runt mig på tävlingsdagen. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0