Udden meeting till ända

Vi båda två var trötta under dagens start men vi gjorde även idag en fin ritt tillsammans. Idag startade vi MSVC:2 som vi inte ridit igenom ens hemma tillsammans och vi har inte överhuvudtaget tränat på några vägar eller hur rörelserna ligger. Så det här programmet skulle vi ta med en klackspark. Vi provade bakdelsvändningar, serpentinen till de enkla bytena och S vägen för att rida sluta/öppna på framridningen. Det gick väl sådär kan jag väl säga.
 
Det var dags för att entra banan och jag minns at det sista jag tänkte innan vi red in var, hoppas jag i alla fall kommer ihåg programmet. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med vår prestation under tävlingen idag. Vi gjorde perfekta bakdelsvändningar som betygsattes med 7:or. Fick 7:or på många andra moment också. Jag var nära att glömma skritten till bakdelsvändningar och sen blev båda enkla bytena väldigt dåliga, vilket resulterade i tre 4:or där det var kofficent. Trots det red vi ihop 58 % och det var väldigt bra dömt av Anki tycker jag som annars är väldigt stenhård i sin bedömning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0