Mål inför Kalmar

Sista tävlingen som är inplanerad. Går av stapeln på ridklubben Udden med ett tredagars meeting. Väldigt spännande att komma iväg på vårt livs första meeting. Nanook har känts bra och jag har ridit bra. Så jag hoppas på att vi kniper nån placering.
 
Mål för helgen:
LB:2 prestationsmål 70%, resultatmål vinst, känslomål inte hasta igenom programmet och le.  
LA:3 prestationsmål 65%, reslutatmål plac i mitten, känslomål känna ett flyt genom programmet och njuta av min fina häst.
MSVC:1 prestationsmål 65 %, reslutatmål placerad, känslomål känna att jag visat upp min häst och njuta.
MSVC:2 prestationsmål 60 %, reslutatmål plac i mitten, känslomål ha ett flyt och ta programmet med en klackspark då det är första gången jag rider det.
 
Nu taggar vi!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0