Härlig skidåkning

Det här med att resa iväg för att hitta på andra aktiviteter än ridning är svårt. Nu var vi iväg i nästan fem dagar och hade det underbart, fantastisk mat, härlig slalomåkning och trevligt sällskap. Ändå får jag spring i benen nästan direkt och längtar efter hästryggen. Igår red jag ett fantastiskt pass med syrran som peppade och kom med råd. Idag fick han bli longerad över bommar. Känner av mitt bäcken lite och vill verkligen inte att det ska hamna fel igen. 
 
Imorgon blir det ännu ett dressyrpass och likaså på torsdag, sen blir det vilodag på fredag och antagligen lördag. För då är vi i Göteborg hela familjen och på Göteborgs Horse Show vilket ska bli väldans trevligt! På söndag blir det en uteritt. Efter den här veckan kommer jag nog börja skriva här lite mer regelbundet igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0