Brolöten

I tre dagar var jag och Ella och tränade för Emelie. Härligt att komma tillbaka och känna sig så välkommen. Den här gången var det även ridläger som pågick för fullt så det blev lite avbrott från hästarna med filmtittande och bad. Underbart, känns som semester när man är på Brolöten.
 
Tillbaka till ridningen, såhär i efterhand borde jag kanske inte haft så bråttom att komma iväg och träna med Ella. Vi fick känna lite på travslutor och det kändes lekande lätt, jag red med gramanen alla lektionerna. Hon kändes väldigt lyhörd och positiv till arbete, blir glad av att sitta på hennes rygg. Jag har fått väldigt bra tips som jag har tagit till mig men har även blivit lite osäker på mig själv. Nu kommer fokus vara på att försöka lära känna Ella i min takt och bocka av lite från checklistan med ny sadel och koll av tänder med mera.
 
Det är en underbar individ som är väldigt generös och envis. En bestämd dam som jag kommer ha väldigt roligt med.
 
Allt tar sin tid och det kommer jag ge oss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0