Veckans planering

Idag vaknade jag med världens dunderförkylning, att man kan bli så glad att förkylningen kom idag och inte innan helgen. Jag har haft två helt fantastiska träningsdagar med Mette och tävlingen igår. Jag lär mig alltid så enormt mycket när vi har träningshelg för Mette så jag glömmer säkert hälften redan innan hon sätter sig på tåget påväg tillbaka till Lund. Tur att hon kommer tillbaka igen!
 
Veckans planering blir ingen som är huggen i sten i och med att jag är sjuk. Så jag ska försöka få andra att rida Nanook. Nästa vecka ska jag börja konditionträna med ett galoppprogram i en månad tänkte jag. 
 
Planen för veckan:
Måndag: VIlodag, promenad i skogen 20min om jag hittar någon som vill.
Tisdag Uteritt, om Malin mår okej i sin rygg. 
Onsdag: Hoppning eller något liknande, ska fråga Moa/Lektion med Julia, hon rider!
Torsdag: Uteritt
Fredag: Tömkörning, förhoppningsvis mår jag bättre.
Lördag: Vilodag, vi åker till Globen för att se spanska ridskolan. 
Söndag: Galoppprogrammet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0