Kanelbullens dag på fredag

Veckans som kommer händer det lite grejer i. Kanske inte så mycket ridning för min del men jag ska hålla några ridlektioner, sen ska vi till Julia och lämna Abbe för lite träning och på kanelbullens dag så kommer vår sadelmakare hit och jag har lovat henne att baka bullar.
 
Malins rygg mår bättre så hon har lovat mig att hjälpa till nån dag den här veckan så han får ridas ut lite.
 
Måndag: Nathalie rider
Tisdag: Uteritt m Malin/tömkörning av mig antingen idag eller imorgon
Onsdag: Uteritt m Malin/tömkörning av mig
Torsdag: Lösgörande jogg med mig på ryggen hoppas jag
Fredag: Sadelkorrigering, ridning för Kristin så hon ser hur sadeln ligger.
Lördag: Uteritt
Söndag: Dressyrpass, rörelser fokus om han känns lösgjord och mellan hand och skänkel. 
 
 
Min knasiga vovves sovstil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0