Tömkörning

Idag tömkörde jag honom och då han vilade igår var han något stel i början. Jag jobbade mycket med ställningen och känsligheten för framåtdrivande och avsaktande hjälper. Till slut var han riktigt fin. Imorgon blir det lektion för Julia och hon ska även hoppa upp och rida igenom honom. För jag känner att jag inte riktigt hittar honom och vart han ska vara nu efter jag varit sjuk, skrämande hur fort man tappar.
 
 
Har tänkt och tänkt och tänkt om och om igen, tror jag ska ändra lite här på bloggen. Den finns här för mig och för att jag ska utvecklas och se tillbaka på min utveckling och bli bäst! Jag tror detta är ett steg i rätt riktining för mig och min fortsatta utveckling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0