Tävlingsplanering våren 2014

Jag har lagt upp första delen av min tävlingsplanering inför tävlingssäsongen 2014.
 
Första tävlingen blir La:1 i Mjölby den 2 feb.
Mantorp La:3 den 8 mars.
Åtvidaberg La:1 den 29 mars.
Mjölby La:3 den 20 april.
 
Jag har beslutat att Nanook ska inte behöva gå svårare klasser än MsvC. Dels börjar han bli till åren och han ska tycka att det är roligt att komma ut och tävla. Det gör han inte riktigt när det blir för många krävande moment tätt inpå varandra. Jag vill längre än så här, men kan inte kräva det av min fina prins. Jag vill att han och jag ska vara glada när vi rider och tävlar. Dock så har han lärt mig och lär mig varje dag något nytt i hans närhet. Han har vunnit en stor del av mitt hjärta och tvärtom tror jag. 
 
 
Vårt mål med 2014 är att bli placerade 2 gånger i LA och prestera bra i MsvC. Vi gör det här som ett team och då är det viktigt att se till oss båda tycker jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0