Lektion för Camilla

Igår var det lektion för Camilla och syrran filmade så det kommer även upp en film. Ska bara klippa ihop den först. Jag var lite bekväm i början av passet och han var inte så lyhörd som han kan vara för mina hjälper. Det fick jag igen i slutet av passet, då tyckte han att jag kunde bära runt honom. Dock var han i riktigt fin form, djup och rund. Riktigt stadig. Fick fina komplimanger av Camilla att han såg riktigt fin ut. Hon bannande mig att jag får inte ställa av honom för vintervila. Hon tyckte att jag skulle sätta upp det målet jag berättat för Nina om. Ni får veta snart! 
 
Idag fick vi till en kanonfin samlad förvänd galopp, men vi kan bli ännu bättre. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0