Mål 2013

Mentalt:

- Bli mer ödmjuk gentemot de som ställer upp och alltid finns där för mig i min träning och tävling
- Blir starkare mentalt, jag kan! 
- Skapa ett superbra upplägg för min tävlingsdag
 
Fysiskt:
 
- Klara av 50 armhävningar
- Klara 20 chins
- Känna mig stark, ha bättre balans och koordination 
 
Delmål:
 
- Varje vecka ska det läggas upp träningschema som matchar skoluppgifterna
- Träningschemat ska innehålla
  • Löpträning 2-3 gånger / vecka
  • Styrka 2-3 gånger / vecka
- Bli bättre på tömkörnning
- Hitta en strategi för att blir starkare mentalt
 
Skolan ska jag klara, bara bita i det sura äpplet och klara de släpande tentorna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0