Träningsupplägg

Nu tror jag att jag har hittat vårt träningsupplägg med tränare. Jag ska fortsätta under hösten att träna ett pass varje vecka för tränare. Jag varierar dock varannan vecka mellan Camilla Lindh och Julia Augustsson. Så två gånger i månaden kommer jag rida för Camilla Lindh som kommer till oss på Lindgården och två gånger i månaden kommer jag rida för Julia Augustsson så då åker jag till henne. 
 
 
-Här ovanför rider Julia Nanook under min semester-
 
 
Jag tycker att kombinationen med Julia och Camilla är den bästa träning för oss just nu. Mette Henriksen är även hon viktig för mig och min vidare utveckling. Om det blir som planerat så kommer hon och har återkommande träningshelger på Lindgårdens Ridcenter varannan månad. Hon kommer till Lindgården 17-18 augusti.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0