Tävling i Heda

Idag tävlade jag i Heda med tryckande värme och muller som orskade förseningar i resultat och irriterade ryttare. För mig och Nanook gick det så himla bra i första klassen LB:1 med slutkommentaren att det var en trevlig uppvisning i stadig form. Försök att sitta mer still med handen. Lycka till. Väldigt roligt då det gått 4 månader sen jag hittade honom skadad i hagen. 
 
 
I andra klassen så kände jag av den tryckande värmen så jag orkade inte rida ihop Nanook i LA:1. Slutkommentaren blev att han blir lite tung i handen ibland. Kan komma upp mer fram. Försök att sitta stll med handen och att stämma av med halvhalter. Lycka till. Det är just det vi ska jobba vidare med. Jag är väldigt nöjd med dagen och min underbara häst. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0