Ny tränare

Har idag provat att rida 30 min för Hanna Goding. Kändes frustrerande då vi vill åt samma håll men det känns som vi använder olika ord för samma betydelse. Men det kommer nog reda ut sig. Fick två riktigt bra verktyg som jag ska väva in på ett bra sätt med Camillas bra lösgörande rörelser. 
 
Ska rida volt och föra in båda händerna för att få koll på bogarna, se ska jag putta ut rumpan utanför voltspåret. 
Skänkelvikning direkt åt sidan, samla upp på ytter och få honom att stanna. Sen fortsätta ut till spåret och där rygga upp honom. Starta traven under min rumpa. Väldigt svårt men ska jobba mot att känna att han bär upp sig i traven under mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0